Manager suport rețea (persoane juridice)

Manager suport rețea (persoane juridice)

Sarcini și responsabilități:

  • Acordarea suportului Creatio pentru utilizatori interni pe segmentul SME;
  • Gestionarea informației despre client în SAB T24;
  • Prelucrarea corespondenței cu clienții persoane juridice prin toate canalele de comunicare (email, rețele sociale, posta, canale on-line etc.);
  • Contactactarea clienților persoane juridice cu privire la plățile neexecutate, încasările în valută străină în așteptare, etc.;
  • Notificarea clienților persoane juridice privind modificarea ratelor dobânzii la credite/depozite (e-mail; scrisori);
  • Întocmirea documentelor pentru stoparea calculării comisioanelor pentru clienții care au intrat în procedurile de insolvență ș.a.

Cerințe față de candidat și calități personale:

  • Cunoașterea Creatio și T24;
  • Experiență în deservirea clienților PJ;
  • Atenție la detalii, flexibilitate și ritm înalt de lucru.

Ne vom bucura să facem echipă comună! Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună!

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide