Chișinău, Сentru
De la 2 ani
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
De ce să ne alegi?
Blago este lider pe piața din Republica Moldova în domeniul creditării colaterale, vânzării de bijuterii, produse electronice și schimb valutar. Cu o experiență de peste 10 ani și o rețea de 51 de filiale în toată țara! Alăturându-te echipei Blago, vei avea ocazia să faci parte dintr-o companie modernă, stabilă și orientată spre succes.
Căutăm un profesionist în contabilitate care:
Are studii superioare economice sau financiare;
Deține experiență de minim 2 ani în contabilitate, cu focus pe salarizare;
Stăpânește programul 1C, Microsoft Excel și alte aplicații de birou;
Este bine informat despre SNC și legislația fiscală;
Este responsabil, organizat și învață rapid;
Cunoaște limbile română și rusă.
Responsabilitățile includ:
Calcularea salariilor și bonusurilor (pe baza KPI-urilor);
Gestionarea documentelor contabile primare și a tranzacțiilor bancare.;
Monitorizarea deducerilor fiscale și a contribuțiilor sociale;
Și alte operatiuni contabile.
Compania oferă:
Program de lucru: luni-vineri de la 9.00-18.00;
Salariu motivant, cu revizuiri periodice, bazate pe rezultatele individuale și evoluția pieței;
Tichete de masa;
Atmosferă prietenoasă și susținere continuă din partea echipei;
Reduceri la produsele sau serviciile companiei;
Amplasarea oficiului în centrul mun. Chișinău.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa hr@blago.md.
Doar candidații care corespund cerințelor postului vor fi contactați.
Blago este lider pe piața din Republica Moldova în domeniul creditării colaterale, vânzării de bijuterii, produse electronice și schimb valutar. Cu o experiență de peste 10 ani și o rețea de 51 de filiale în toată țara! Alăturându-te echipei Blago, vei avea ocazia să faci parte dintr-o companie modernă, stabilă și orientată spre succes.
Căutăm un profesionist în contabilitate care:
Are studii superioare economice sau financiare;
Deține experiență de minim 2 ani în contabilitate, cu focus pe salarizare;
Stăpânește programul 1C, Microsoft Excel și alte aplicații de birou;
Este bine informat despre SNC și legislația fiscală;
Este responsabil, organizat și învață rapid;
Cunoaște limbile română și rusă.
Responsabilitățile includ:
Calcularea salariilor și bonusurilor (pe baza KPI-urilor);
Gestionarea documentelor contabile primare și a tranzacțiilor bancare.;
Monitorizarea deducerilor fiscale și a contribuțiilor sociale;
Și alte operatiuni contabile.
Compania oferă:
Program de lucru: luni-vineri de la 9.00-18.00;
Salariu motivant, cu revizuiri periodice, bazate pe rezultatele individuale și evoluția pieței;
Tichete de masa;
Atmosferă prietenoasă și susținere continuă din partea echipei;
Reduceri la produsele sau serviciile companiei;
Amplasarea oficiului în centrul mun. Chișinău.
Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa hr@blago.md.
Doar candidații care corespund cerințelor postului vor fi contactați.
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
8 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut