Administrator de înregistrare
Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
16 aprilie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
Prestarea serviciilor din domeniul IT conform Nomenclatorul detaliat al serviciilor entității către clientul final, inclusiv înregistrarea corectă în platformele entității a beneficiarilor;
Acordarea asistenței metodologice în domeniul său de competență (în conformitate cu Nomenclatorul detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”);
Asigurarea evidenței la zi a serviciilor prestate;
Verificarea corespunderii procesului de completare şi depunere a cererilor solicitanților cu prevederile Legale şi alte documente normative în domeniul tipului de servicii prestate;
Asigurarea păstrării și arhivării documentelor pe baza, de strictă evidență, a documentelor privind serviciile prestate conform Nomenclatorului detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”;
Întocmirea răspunsurilor la petițiile parvenite;
Realizarea analizei de marketing în corespundere cu serviciile prestate;
Elaborarea rapoartelor pe activitatea exercitată;
Asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislative.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul tehnic/management/juridic, licență;
Cunoaşterea limbii române, ruse, și o limbă de circulație internațională;
Abilități de aplanare și negociere a situațiilor de conflict;
Responsabilitate, inițiativă, gândire analitică, perseverență, comunicabilitate;
Aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, deschidere către noi cunoștințe;
Apreciem tendința spre dezvoltarea profesională continuă.
Beneficii:
Schemă salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri de pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md
Prestarea serviciilor din domeniul IT conform Nomenclatorul detaliat al serviciilor entității către clientul final, inclusiv înregistrarea corectă în platformele entității a beneficiarilor;
Acordarea asistenței metodologice în domeniul său de competență (în conformitate cu Nomenclatorul detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”);
Asigurarea evidenței la zi a serviciilor prestate;
Verificarea corespunderii procesului de completare şi depunere a cererilor solicitanților cu prevederile Legale şi alte documente normative în domeniul tipului de servicii prestate;
Asigurarea păstrării și arhivării documentelor pe baza, de strictă evidență, a documentelor privind serviciile prestate conform Nomenclatorului detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”;
Întocmirea răspunsurilor la petițiile parvenite;
Realizarea analizei de marketing în corespundere cu serviciile prestate;
Elaborarea rapoartelor pe activitatea exercitată;
Asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislative.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul tehnic/management/juridic, licență;
Cunoaşterea limbii române, ruse, și o limbă de circulație internațională;
Abilități de aplanare și negociere a situațiilor de conflict;
Responsabilitate, inițiativă, gândire analitică, perseverență, comunicabilitate;
Aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, deschidere către noi cunoștințe;
Apreciem tendința spre dezvoltarea profesională continuă.
Beneficii:
Schemă salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri de pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut